Wednesday 26 October 2011

rockie

Aku dh tngok dh gmbr korg semua prgi KLFC.hm,bestnye.sampai hati korg tinggalkn aku.hahahahaha tkpe.nnti klu aku boleh keluar kte keluar tau.janji dgn aku.aku sayang korg walaupun korg meninggalkan aku. mira,mira.kau mengambil kesempatan kn?mengajak aiman.bestla boleh jmpa kekasih buah hati.aku kekasih buah hati pun belum ada. actually tk kisah pun.aku bgtahu mak kau,kau date dgn aiman.hahahahahaha takut tak? qila,mira,nurul,hanna semua cantik cantik pergi KLFC mcm nk dangdut.tk kisahlah pun lgpun kte mmg cantik pun.kan kan.opss terlebih sudah. spe spe yg tak suka dgn kenyataan ni sya tk boleh nk buat apa sbb mmg betul pun.tk boleh nk deny.spe setuju dgn statement ini angkat tangan.hahaha.sorry! tp korg tggu aku kn sampai aku boleh keluar sama sama dgn korg ? kn?  

3 comments:

  1. mestilah tunggu sara sayanggggggg :)mulamula ktorg mcm blurblur, mcm "asl senyap semcm ni?" then ktorg fkr balik, oh yelah, tertinggal sorg, Sarah Alissa tk ada, sedih je :( aku harap nti satu hr kte kluar together k. I love you :*

    ReplyDelete
  2. heeee.thank you. :)biasalah tu sara kn rainbow utk korg menerangi kegelapan dgn colour yg cantik. hahahha.comel oh

    ReplyDelete
  3. Aku ada post pasal kau. Tengok lahhhhhh <3

    ReplyDelete