Saturday 18 August 2012

SELAMAT HARI RAYA 2012

    SELAMAT HARI RAYA MAAF ZAHIR DAN BATIN ! Saya Sarah Alissa ini ingin memohon maaf kepada KELUARGA saya iaitu MOMMY, BABAH, ADIK, BABY,DARLING. Kalau kakak ada buat salah kakak nak mintak maaf. Kakak tahu kakak ialah kakak yang paling nakal sekali and kadang kadang jahat, so forgive me. I LOVE YOU SO MUCH !
   SELAMAT HARI RAYA MAAF ZAHIR DAN BATIN ! Saya Sarah Alissa ingin memohon maaf kepada MY GIRLFRIENDS saya iaitu AMIRA SABRI, AMIRA AQILAH, NURUL MAHAT,BATRISYIA QISTINA,RAS YUSOP, HANNA ISHAK dan FITRI YANI  :D Maafkan kawan korang yang seorang ni eh. Maafkan saya kalau saya ada salah silap. And saya nak korang tahu saya sangat sangat sangat sangat sayang korang ! I LOVE YOU SO MUCH ! :* Miss you so much :'(
   SELAMAT HARI RAYA MAAF ZAHIR DAN BATIN ! Saya Sarah Alissa ingin memohon maaf kepada LELAKI yang selalu ada untuk saya, AHMAD AIMAN B AHMAD RIMI :)  Lelaki yang selalu buat saya senyum,gelak,sedih,terharu dan macam macam jenis perasaan lagi ada. Maafkan sara kalau sara ada salah dengan awak b. Oh ye maaf jugak sebab selalu jealous. hahaha sorry ! I LOVE YOU SO MUCH ! :* Miss you so much :'(
  SELAMAT HARI RAYA MAAF ZAHIR DAN BATIN ! Saya Sarah Alissa ingin memohon maaf kepada KAWAN KAWAN saya di SABAH ! Especially kawan baik saya QILA HUSIN and PUTERI FARAH :) Maafkan aku yang selalu bising dekat kelas. haha Sorry guys ! ;) and tak lupa jugak kepada 4MUTIARA kelas sara. Maafkan sara ! kepada seluruh WARGA MAKTAB SABAH yang kenal saya , saya mohon maaf kalau saya ada buat salah silap. I LOVE YOU ALLS ! :)

  Kepada semua orang yang sara sayang , sara mintak maaf kay. Sara sayang semua ! Satu lagi ucapan, maafkan semua salah sara kalau kalau sara ada tersalah bahasa ke, terguris hati dan perasaan ke, termencarut ke, termengumpat ke sara mintak maaf. Nanti makan jangan lupa berpada pada takut sakit perut susah nanti. OKAY ? hheehe,

No comments:

Post a Comment